I found this forgotten outfit I wore a long time ago: the tights don't lie, but no more talk, today I want to focus on leather skirts.
Leather and black are two statements that won't never go out of style, and that's the first reason to invest in this kind of piece.
The second is that a black leather skirt is truly versatile, it goes perfectly with every style: from grunge to girly, from preppy to sporty lux and so on.
And the third is that it's a piece very easy to style: you can combine it with a cozy monochrome jumper, a basic t-shirt, a fancy crop top, a sophisticated blouse or a sexy bustier.
Need I say more? The leather black skirt is definitely a good piece to invest in!

Ho trovato questo outfit di cui mi ero dimenticata, che ho indossato parecchio tempo fa: le calze non mentono a riguardo, ma bando alle ciance, oggi vorrei soffermarmi sulle gonne in pelle.
Pelle e nero sono due tendenze che non andranno mai fuori moda, e questo è il primo motivo per investire in questo tipo di capo.
Il secondo è che una gonna di pelle nera è veramente versatile, si sposa perfettamente con ogni stile: dal grunge al girly, dal preppy allo sporty lux, e così via.
E il terzo è che si tratta di un capo molto facile da abbinare: si può combinare con un morbido maglione a tinta unita, una t-shirt basic, un vivace top corto, una camicetta sofisticato o un corpetto sexy.
C'è altro da dire? La gonna in pelle nera è sicuramente un buon capo in cui investire!



I was wearing:
Zara blouse and skirt
Yves Saint Laurent bag